Portal v2HomeSearchMemberlistRegisterLog in

Share
 

 lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM
Putra_Aiman

Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 31
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 5:48 am

sila senaraikan lagu pe pun sbb aku nk masukan dlm site aku...
Back to top Go down
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
crescent

Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 31
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 1:03 pm

yg aku nk dgr skrg?
one republic - stop and stare
Back to top Go down
http://crescentstuff.blogspot.com/
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM
Putra_Aiman

Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 31
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 2:37 pm

minat guh noo lagu omputeh..pg2 aku ditemani muzik ghazal allahyarham fadzil ahmad
Back to top Go down
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
crescent

Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 31
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 2:39 pm

lagu melayu..lagu yg mase dulu2..layan gak la..
tapi tgk la skrg..hasilnye kurang bermutu..asalkan nk siap je..
xde meaning lgsg..isk3

tapi xsume camtu..hehe
Back to top Go down
http://crescentstuff.blogspot.com/
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM
mazlindaadnan

Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 33
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 2:40 pm

realize-colbie caillat

Very Happy
Back to top Go down
http://www.friendster.com/linedabesh
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM
Putra_Aiman

Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 31
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 2:42 pm

crescent wrote:
lagu melayu..lagu yg mase dulu2..layan gak la..
tapi tgk la skrg..hasilnye kurang bermutu..asalkan nk siap je..
xde meaning lgsg..isk3

tapi xsume camtu..hehe

sbb tu aku layan lagu2 asli..Gelak:..x de laa kelam kabut mcm lagu2 cat farish tuh...
Back to top Go down
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
crescent

Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 31
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 2:47 pm

tapi xde la aku nk dgr lagu asli 24jam..hahaha
yg mane sodap je aku dgr..huhu
pastu campor2 sket lagu omputeh..kasi rojak sket sume lagu..hehe
Back to top Go down
http://crescentstuff.blogspot.com/
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM
mazlindaadnan

Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 33
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 2:49 pm

terima kasih cinta-afgan
Back to top Go down
http://www.friendster.com/linedabesh
forbidden
Budak Sekolah
Budak Sekolah
forbidden

Female Post : 56
Birthday : 09/06/1988
Age : 31
IPGM : ippp
Course : pismp
Batch : jan 08
Registered : 14/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 9:40 pm

ak lyn lgu 'leavin'..jesse mcCartney
Gelak:..ad mkna 2..utk dri akoo Suspect
Back to top Go down
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
Nurzahira

Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 32
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 10:06 pm

put...
nk lagu atilia ost drama abadi sebuah cnta...
aku x taw la tajuk pe lagu tuh...
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/chekgusiti
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM
mazlindaadnan

Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 33
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 10:08 pm

lucky-jason mraz ft colbie caillat..

Smile
Back to top Go down
http://www.friendster.com/linedabesh
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
paan1904

Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 32
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 11:22 pm

lagu..~
xde lagu la..
ujan je yg aku dgr skrg...
Back to top Go down
http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
Nurzahira

Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 32
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 11:33 pm

ujan jeke???
bunyi cengkerik ke katak ke??
xde kew???
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
paan1904

Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 32
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 11:36 pm

hmm...xde la plak bunyi2 tu muncul..
sbb aku dok tepi jln kot..
bunyi keta ngn moto mat rempit ade arr..
Back to top Go down
http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
Nurzahira

Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 32
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 11:39 pm

isk3...
mesti mlm2 telinga bingit dgn bnyi mat rempit
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
paan1904

Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 32
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 11:44 pm

a'ah..sgt2...
kalo tgh sakit pale rase mcm nk gi bom je dorg2 tu..!!

lagu ujan dah brenti~~

lallaa~
Back to top Go down
http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
Nurzahira

Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 32
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 11:49 pm

musim ujan gak ke kat sn???
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
paan1904

Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 32
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 11:53 pm

a'ah..satu hari ni ujan je..
aku lak tido kat umah sorg2...~
lalalala~

naseb baek ank warden..
kalo x..abish aku tertangkap..
Back to top Go down
http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
Nurzahira

Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 32
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeThu Jul 17, 2008 11:58 pm

ko dok asrama ke umah???
beshnya..
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
paan1904

Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 32
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeFri Jul 18, 2008 12:02 am

da kuar topik ni..
aku dok umah..~
Back to top Go down
http://www.friendster.com/paan1904
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
paan1904

Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 32
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeFri Jul 18, 2008 12:03 am

-lagu peterpan-
khayalan tingkat tinggi
Back to top Go down
http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
Nurzahira

Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 32
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeFri Jul 18, 2008 12:08 am

lagu ost sepi...
yuni shara - sepi
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
paan1904

Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 32
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeFri Jul 18, 2008 12:21 am

peterpan lagik..---

tak bisakah
Back to top Go down
http://www.friendster.com/paan1904
syafkinntie
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah
syafkinntie

Female Post : 164
Birthday : 21/01/1987
Age : 32
IPGM : Institut Perguruan Darulaman
Course : B.Ed.Science
Batch : Januari 2007
Registered : 15/07/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeWed Jul 23, 2008 11:41 pm

lagu the police...every breath u take
Back to top Go down
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan
paan1904

Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 32
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitimeFri Jul 25, 2008 1:59 am

la camisa negra
Back to top Go down
http://www.friendster.com/paan1904
Sponsored content




lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Empty
PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   lagu pe yang korunk nak dengar sekarang?? Icon_minitime

Back to top Go down
 
lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??
Back to top 
Page 1 of 7Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Hobi, Hiburan dan Kehidupan :: Muzik @ IPGM-
Jump to: